lejek sprzedaży czyli szanuj leada albo giń!

Dostałem niedawno wiadomość od mojego kontaktu na LinkedIn. A w niej trochę cukru na początek. Że chce mi pomóc rozwijać mój biznes i potrzebuje ode mnie kilka informacji, żeby dostroić ofertę. Oho, myślę, wpadłem w lejek sprzedaży! Ale czytam, bo może to fajna oferta? OK, otwieram  ankietę, a tam całkiem szczegółowe pytana: co robię, ile …

lejek sprzedaży czyli szanuj leada albo giń! Read More »

4 Darmowe narzędzia SEO Technicznego

Wykorzystaj te darmowe narzędzia SEO do badania wydajności Twojej strony internetowej. Google nie ukrywa, że szybkość ładowania witryny jest teraz jednym z kluczowych elementów rankingowych.  Jeśli chcesz być wysoko w wynikach organicznych Google to sprawdź, jak Twoja witryna przystosowana jest do wyświetlania na urządzeniach mobilnych i czy ładuje się szybko. Jeśli nie to czas na …

4 Darmowe narzędzia SEO Technicznego Read More »

Sprzedaż i marketing-drogi do synergii

Wiele razy słyszałem, że marketing jest najważniejszą komórką w firmie. Słyszałem też, że najlepiej jeśli sprzedaż i marketing to niezależne komórki w organizacji. Nawet, zdaje się, w jakimś oficjalnym materiale Linkedina tak było napisane.    Sprzedaż i marketing – kto ważniejszy? Łukasz Kosuniak, podczas jednego z webinarów, powiedział, że Dział Sprzedaży nie powinien zajmować się …

Sprzedaż i marketing-drogi do synergii Read More »