Content Marketing

Marketing treści to kluczowy element koncepcji marketingu przychodzączego (ang. Inbound Marketing) Dobry content potrafi zaciekawić, wzruszyć lub rozwiązać problem. Słaby content nic nie zdziała. I dlatego jedni w Content Marketing wierzą a inni nie.

Jak wybrać media i kanały komunikacji?

jak wybrać media

Zastanawiasz się, jak wybrać media i kanały komunikacji marketingowej Twojej firmy? Wszystko zależy od celu biznesowego i grupy docelowej. Twój komunikat ma dotrzeć do Twoich obecnych i potencjalnych klientów. Czy wiesz, gdzie oni są? Z jakich mediów korzystają i jak to robią? A może nie masz pewności kto jest Twoim idealnym klientem? Jeśli tak, to

Jak wybrać media i kanały komunikacji? Read More »

Słowa kluczowe krok po kroku

słowa kluczowe

Słowa kluczowe w Twoim contencie nie powinny być przypadkowe. Nie będą takie, jeśli o to zadbasz. Warto poświęcić trochę czasu na zaplanowanie polityki słów kluczowych. Przy pomocy darmowych i płatnych narzędzi możesz samodzielnie znaleźć najlepsze słowa kluczowe, na których zbudujesz widoczność Twojej strony i biznesu w Internecie. Wiesz, kto Ci najbardziej w tym pomoże? Twoja

Słowa kluczowe krok po kroku Read More »

Marketing Przychodzący czy wychodzący?

marketing przychodzący

Marketing przychodzący kontra marketing wychodzący. Inbound czy outbound? Co to w ogóle znaczy i czym się charakteryzują oba podejścia do marketingu.  Wrogowie czy przyjaciele? Czy można stosować obie metody? A jakie jest Twoje zdanie?  Marketing przychodzący – co to takiego? Marketing przychodzący to polskie tłumaczenie określenia Inbound Marketing. Jak podaje Wikipedia to trend marketingu wywodzący

Marketing Przychodzący czy wychodzący? Read More »