Dobre SEO

Dobre SEO 1

Oferta SEO

Dobre SEO zaczyna się od dobrego audytu

Żeby móc poprawiać warto wiedzieć, co jest do zrobienia. Kiedyś oferowałem darmowe audyty, ale zrezygnowałem z tego, bo wykorzystuję na taki audyt mój czas. To jak diagnoza u lekarza. Mój audyt to nie jest internetowy automat, jak na przykład (chyba najlepszy z takich) SEOptimer.

Z mojego, osobiście przeze mnie robionego audytu SEO dowiesz się między innymi:

  • czy i dlaczego strona wolno się wczytuje i jak to poprawić?
  • jak wygląda widoczność Twojej strony w Sieci na tle głównych konkurentów?
  • ile słów kluczowych masz w Top 10?
  • jakie domeny linkują do Twoich stron i czy przypadkiem ktoś Ci nie podrzuca toksycznych linków?

Po audycie dostajesz pisemny raport, w którym opiszę Ci dokładnie wyniki i zalecenia. Dostajesz raport i robisz z nim co chcesz. Bez zobowiązań!

i na tej podstawie przygotuję dla Ciebie indywidualną ofertę i wycenę.

Jakie działania składają się na dobre SEO?

Przyjęło się , że se odzielimy na on-site SEO i off-site SEO – ale co to oznacza w praktyce?

Dobre SEO to synergia różnych działań, których celem jest poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Oto niektóre z nich:

  • Optymalizacja techniczna. Zapewnia, że strony się szybko ładują, są dobrze zindeksowane przez wyszukiwarki i prawidłowo wyświetlają się w wersi mobile i desktop
  • Optymalizacja treści. Publikowanie oryginalnych, wartościowych, angażujących treści, które są optymalizowane pod kątem ważnych dla Twojego biznesu słów kluczowych.
  • Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Budowanie struktury strony i klastrów tematycznych oraz zwiekszenie uatorytetu i ruchu na ważnych stronach
  • Badanie słów kluczowych. Identyfikacja tych słów kluczowych, które są najbardziej istotne dla Twojego biznesu i które mają największy potencjał ruchu.
  • UX i design. Dobra struktura strony, łatwość nawigacji i atrakcyjny design poprawiają jakość doświadczeń użytkownika
  • Analiza i monitorowanie. Regularne monitorowanie wyników SEO i ciągłe dostosowywanie strategii w oparciu o te dane.
  • Dostosowanie się do zmian algorytmów wyszukiwarek. Wyszukiwarki ciągle aktualizują swoje algorytmy. Dlatego strategia SEO musi być elastyczna i dopasowywać się szybko do zmian i nowych trendów.

Pamiętaj, że SEO to proces ciągły i wymaga stałego monitorowania, testowania i optymalizacji.

Inne opcje dobrego SEO

Dobre SEO lokalne

oferta seo

Usługa polegająca na optymalizacji serwisu internetowego pod katem wyszukiwania lokalnego

Szczegółowe informacje, czym jest SEO lokalne znajdziesz w dedykowanym wpisie 

Oferta SEO lokalne, to usługa polecana dla firm świadczących usługi także w wielu lokalizacjach.

SEO Lokalne Zapytaj o ofertę

Dobre SEO dla ecommerce

dobre seo dla ecommerce

Oferta SEO dla osób i firm, które prowadzą sklep internetowy. A może dopiero planujesz e-commerce? To najlepszy moment na SEO! Konsultacja z ekspertem SEO na etapie projektowania sklepu da Ci niepowtarzalną szansę na optymalizację już na starcie!

Dobra optymalizacja e-sklepu to podstawa sukcesu w e-handlu i nie ma tu cienia przesady. Pomogę:

  • ulepszyć strukturę
  • usprawnić adresowanie
  • stworzyć strategie słów kluczowych, itd.

SEO Dla ecommerce Zapytaj o ofertę

Dobre SEO White Label

SEO White Label, gdy potrzebujesz dobrego SEO dla Twoich klientów
Dobre SEO 2
  • Wsparcie dla Agencji Reklamowych i Public Relation
  • Support dla In-house SEO
  • Masz agencję SEO i się nie wyrabiasz z zamówieniami? Zadzwoń, napisz, może będę mógł pomóc

Zapytaj o ofertę

Nie masz pewności, czy SEO jest dla Ciebie? Zajrzyj najpierw do wpisu „Co to jest SEO?

Sprawdź też, „Dlaczego SEO jest ważne?