Marketing

Marketing jest zawsze, nawet jeśli się nim nie zajmujesz. Lepiej mieć kontrolę nad tym, jak Ciebie, Twoje marki i produkty postrzega rynek. Znajdziesz tu wpisy, które Ci w tym pomogą.

Jak wybrać media i kanały komunikacji?

Zastanawiasz się, jak wybrać media i kanały komunikacji marketingowej Twojej firmy? Wszystko zależy od celu biznesowego i grupy docelowej. Twój komunikat ma dotrzeć do Twoich obecnych i potencjalnych klientów. Czy wiesz, gdzie oni są? Z jakich mediów korzystają i jak to robią? A może nie masz pewności kto jest Twoim idealnym klientem? Jeśli tak, to …

Jak wybrać media i kanały komunikacji? Read More »

Jak zaprojektować stronę internetową?

Chcesz zaprojektować stronę internetową, która będzie wysoko w wynikach wyszukiwania? Zrób to zgodnie z zasadami SEO! Nieważne czy robisz projekt strony sam, czy zlecasz agencji. Te cztery etapy pozwolą Ci zwiększyć szanse na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania i dobry współczynnik konwersji. 1. Co chcesz osiągnąć projektując stronę internetową? Określ CEL Dlaczego budujesz stronę internetową? …

Jak zaprojektować stronę internetową? Read More »

Agencja SEO czy freelancer?

Agencja SEO czy freelancer? Freelancer czy agencja SEO? Jeśli zadajesz sobie te pytania to pomogę Ci znaleźć dobrą odpowiedź. Pewnie już wiesz, jak odpowiadają na te pytania obie strony. Agencja zawsze Ci powie, że jest lepsza, bo… a freelancer z kolei będzie Cię przekonywał, że to on jest lepszy bo… Prawda, jak to zwykle bywa, …

Agencja SEO czy freelancer? Read More »

Marketing Przychodzący czy wychodzący?

Marketing przychodzący kontra marketing wychodzący. Inbound czy outbound? Co to w ogóle znaczy i czym się charakteryzują oba podejścia do marketingu.  Wrogowie czy przyjaciele? Czy można stosować obie metody? A jakie jest Twoje zdanie?  Marketing przychodzący – co to takiego? Marketing przychodzący to polskie tłumaczenie określenia Inbound Marketing. Jak podaje Wikipedia to trend marketingu wywodzący …

Marketing Przychodzący czy wychodzący? Read More »

lejek sprzedaży czyli szanuj leada albo giń!

Dostałem niedawno wiadomość od mojego kontaktu na LinkedIn. A w niej trochę cukru na początek. Że chce mi pomóc rozwijać mój biznes i potrzebuje ode mnie kilka informacji, żeby dostroić ofertę. Oho, myślę, wpadłem w lejek sprzedaży! Ale czytam, bo może to fajna oferta? OK, otwieram  ankietę, a tam całkiem szczegółowe pytana: co robię, ile …

lejek sprzedaży czyli szanuj leada albo giń! Read More »