Jak wybrać media i kanały komunikacji?

Zastanawiasz się, jak wybrać media i kanały komunikacji marketingowej Twojej firmy? Wszystko zależy od celu biznesowego i grupy docelowej. Twój komunikat ma dotrzeć do Twoich obecnych i potencjalnych klientów. Czy wiesz, gdzie oni są? Z jakich mediów korzystają i jak to robią? A może nie masz pewności kto jest Twoim idealnym klientem? Jeśli tak, to …

Jak wybrać media i kanały komunikacji? Read More »

Jak zaprojektować stronę internetową?

Chcesz zaprojektować stronę internetową, która będzie wysoko w wynikach wyszukiwania? Zrób to zgodnie z zasadami SEO! Nieważne, czy robisz projekt strony sam, czy zlecasz agencji. Te trzy etapy plus dodatkowy, czwarty, opisany w podsumowaniu, pozwolą Ci zwiększyć szanse na wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania i dobry współczynnik konwersji. 1. Co chcesz osiągnąć projektując stronę internetową? …

Jak zaprojektować stronę internetową? Read More »

Profil linków

Profil linków, czy z angielska link building, to proces mający na celu kształtowanie reputacji strony poprzez pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych. Pierwszymi, którzy wpadli na pomysł mierzenia popularności strony przez analizę linków zwrotnych byli nie kto inny, tylko twórcy wyszukiwarki Google: Larry Page i Sergey Brin. Tak właśnie, według Wikipedii, narodził się słynny Page Rank, który …

Profil linków Read More »

Słowa kluczowe krok po kroku

Słowa kluczowe w Twoim contencie nie powinny być przypadkowe. Nie będą takie, jeśli o to zadbasz. Warto poświęcić trochę czasu na zaplanowanie polityki słów kluczowych. Przy pomocy darmowych i płatnych narzędzi możesz samodzielnie znaleźć najlepsze słowa kluczowe, na których zbudujesz widoczność Twojej strony i biznesu w Internecie. Wiesz, kto Ci najbardziej w tym pomoże? Twoja …

Słowa kluczowe krok po kroku Read More »