Popularne hasło, ale nie wszyscy dokładnie wiedzą, co to jest audyt SEO.
Najważniejsze: audyt SEO to nie jest sprawdzian albo egzamin. Nie chodzi o to, żeby Ci udowodnić, że robisz coś źle.
Jeśli chcesz coś naprawić, to warto wiedzieć, co źle działa. I to jest właśnie rola audytu – znaleźć problemy i zaproponować rozwiązania.
Audyt SEO pozwala ocenić Twoją stronę internetową w trzech wymiarach:
- poznać jej stan techniczny
- widzialność w Sieci
- reputację.
Przede wszystkim sprawdź, czy wiesz co to jest SEO.
Po audycie możemy określić stan początkowy, zidentyfikować najważniejsze problemy i zaproponować działania naprawcze. Akcje marketingowe na słabo zoptymalizowanej stronie mijają się z celem. No to dlaczego tak mało właścicieli stron robi audyty?
Może chcieliby wiedzieć, ale boją się zapytać:
No to pozwól, że wyjaśnię po kolei…