Usługi SEO i content Marketingu

Marketing treści oparty na SEO

SEO on-site i SEO Off-site

Pozycjonowanie i SEO - różne słowa, to samo znaczenie

Pozycjonowanie to, może trochę nienaturalne, ale jednak polskie słowo. SEO to angielskojęzyczny skrótowiec oznaczający optymalizację na wyszukiwarki.  Można sie spierać i dyskutowac, że SEO to szersze zagadnienie, bo obejmuje

  • optymalizację techniczną
  • optymalizację treści
  • link building (działania off-site)

podczas gdy pozycjonowanie można (błędnie) odnosić tylko do dwóch ostatnich składników. Moim zdaniem pozycjonowanie i SEO to tożsame pojęcia. Może różnice wynikają z historii? Pozycjonowanie było zawsze, pojęcie SEO pojawiło się w Polsce nieco później. Tak czy inaczej nie warto się kłócić. Lepiej zrobić coś pożytecznego!

Dobrze pozycjonowana strona internetowa

Ostatnio miałem okazję śledzić kilka mniej lub bardziej udanych modyfikacji stron internetowych całkiem dużych firm. Wnioski są, przynajmniej dla mnie, zaskakujące. A wiele rzeczy już na świecie widziałem. Nie ma co narzekać. To w końcu to moje zadanie, żeby wyjaśnić co robię i odpowiedzieć na pytanie:

Słowa kluczowe

Pozycjonowanie i SEO a słowa kluczowe

  • Zastanawiasz się, na jakie słowa kluczowe pozycjonować swój biznes? Zadaj sobie te trzy pytania:
  • Co jest naturą mojego biznesu?
  • Jakie są moje przewagi konkurencyjne?
  • Jakie są moje cele biznesowe? 
To pozwoli zorientować Twój zbiór słów kluczowych we właściwym kierunku. 
Pewnie teraz myślisz: łatwo powiedzieć. Problem w tym że odpowiedzi rodzą kolejne pytania. Na przykład:
  • Gdzie szukać słów kluczowych?
  • Jak je wykorzystać?
  • Jak zmierzyć skuteczność SEO?
Postaram się jak najlepiej odpowiedzieć na te i inne pytania na SEO blogu
 

Na początek zrób Audyt SEO

Optymalizacja techniczna to podstawa. Bez tego Twoje prace nad optymalizacją treści będą nieefektywne albo nawet bezproduktywne. 

Zacznij od Audytu SEO

Potrzebujesz pomocy? Nie wiesz, na co zwrócić uwagę? Zadzwoń albo napisz!

Optymalizacja treści

Umiejętnie wykorzystaj słowa kluczowe do budowy treści, które wspomogą realizację Twoich celów biznesowych.

Nie wiesz jak?

Pozycjonowanie w strategii Digital Marketingu

Marketing cyfrowy

Social media, SEM/SEO, UX, CTR – to teraz  jest Hot i Sexy. Przegapiłeś cyfrową rewolucję? Ja prawie też, ale miałem trochę szczęścia i trafiłem w ostatniej chwili na właściwy kurs na UW. A potem to już poszło samo, Analytics, SEO techniczne, marketing treści, gdzie doskonale się przydaje moje doświadczenie biznesowe i Pi-aRowe. Łączę to wszystko z teorią zarządzania i marketingu dając w efekcie unikalną, holistyczną usługę konsultingową.

Bezpłatna Diagnoza SEO

Chcesz wyższej pozycji w Google?

Podaj adres Twojej strony internetowej a otrzymasz bezpłatną konsultację – możesz tylko zyskać!