Content, który robi robotę SEO
Dobry content wspiera realizację celów marketingowych, a konkretnie konwersji na Twojej stronie. Internauci nie odwiedzają Twojej strony po to, żeby sobie poczytać. Content na Twojej stronie ma odpowiadać na intencje wyszukiwania. Wyróżnia się cztery typy intencji wyszukiwania:
- nawigacyjną
- informacyjną
- handlową
- transakcyjną
W zależności od Twoich celów biznesowych tworze content, który jest odpowiedzią na intencję wyszukiwania Internautów
W mojej strategii jest realizowany zawsze w powiązaniu z Twoimi celami biznesowymi.
Content Marketing to nie jest sztuka dla sztuki – to ważny element strategii w Internecie, która ma prowadzić do wzrostu Twoich zysków.
Jestem freelancerem, osobiście odpowiadam za jakość i efekty mojej pracy. Nie musisz się martwić, że jak już wszystko uzgodnimy to zniknę, a obsługiwać Cię będzie Junior Account na przyuczeniu…
Spis treści:
Dobry content – czyli jaki?
Przede wszystkim dobry content jest wartościowy dla odbiorców. Dostarcza odpowiedzi na ich pytania, rozwiązuje ich problemy, informuje, bawi lub inspiruje. Jest stworzony z myślą o ich potrzebach, interesach i oczekiwaniach.
Dobry content jest również oryginalny. Unikalne i autentyczne treści wyróżniają markę spośród konkurencji i czynią ją bardziej atrakcyjną dla odbiorców.
Tworzenie contentu to nie jest popisywanie się erudycją copywritera. Dobry content jest napisany prostym językiem, w stylu przystępnym i dopasowanym do odbiorców. Gramatyka, interpunkcja i ortografia są poprawne. Struktura tekstu jest logiczna i zrozumiała.
Treść jest sformatowana przejrzyście, nie mamy do czynienia ze „ścianą tekstu”. Dobrze zaprojektowane grafiki, obrazy i filmy zwiększają zaangażowanie odbiorców.
Tworzenie dobrego contentu wymaga czasu, umiejętności i kreatywności, dlatego dobry content nie jest tani.
Strategia Wartościowego Content Marketingu
Dobry content to nie tylko blog firmowy. Nie zapominaj o mediach społecznościowych i YouTube. Nie musisz być od razu wszędzie. Ważne, żeby w pierwszej kolejności być widocznym tam, gdzie są Twoi klienci. Opiszę dla Ciebie Persony i dopasuję kanały komunikacji, język i ton odpowiedni do ich charakteru. Korzystając z mojej wiedzy SEO zaprojektuję strategię słów kluczowych, która będzie trzonem Twojej komunikacji.
Dobry content – Copywriting, czyli Kreacja Treści
Masz własne słowa kluczowe? Oczywiście, nie ma problemu! Na potrzeby Twojej komunikacji stworzę treści, które będą ciekawe, poruszające i użyteczne. I będą w zgodzie z najnowszymi trendami SEO. Piszę prostym, zrozumiałym językiem. Piszę dla ludzi, ale z szacunkiem dla wytycznych Google.
Zajmuję się tworzeniem treści specjalistycznych. Pracuję między innymi dla krakowskiego startupu inżynierskiego HydroBIM, gdzie publikuję treści związane z projektowaniem infrastruktury liniowej, BIM, GIS, ochrony środowiska, bioróżnorodności.
Strony internetowe z dobrym contentem
Ja sam raczej nie buduję stron internetowych. Za to wiem, kto robi dobre strony na każdą okazję. Chcesz prostą wizytówkę i masz ograniczony budżet? A może chcesz postawić skomplikowaną stronę na WordPressie? Nie lubisz WordPressa? No to może Jamstack? Szukasz dobrego i szybkiego sklepu internetowego? Razem zaplanujemy architekturę serwisu, zoptymalizowaną pod SEO. Zaproponuję Ci wykonawcę, który wykona stronę z uwzględnieniem Twojego budżetu.