Czy Agencje, które zainwestowały w płatny dostęp do Ahrefs zostały na lodzie? Niekoniecznie. Ahrefs zachował się elegancko i korzystanie z AWT powiększa crawl limit, co jest szczególnie cenne w pakiecie Lite. Poza tym ilość projektów jest ograniczona wyłącznie wartością crawl limit właśnie, ponieważ wszystkie strony, do których masz dostęp w Search Console automatycznie wchodzą do AWT. To także korzyść dla Agencji.
Czy Ahrefs, jedno z najlepszych, płatnych narzedzi SEO, strzela sobie w stopę udostępniając za darmo Webmaster Tools? Nie sądzę. Moim zdaniem to rewelacyjny sposób na upowszechnienie tego, dość kosztownego, kombajnu SEO i pozyskane ogromnej ilości leadów. A przekształcenie leada na customera w narzędziach SEO to stała, comiesięczna kasa przez kilka lat. Jest o co walczyć!
Czy klienci z małych firm odpłyną od agencji, bo będa sami robili In House SEO? Jest taka możliwość, ale nikt się w firmie SEO nie zajmował to pojawienie sie AWT tego nie zmieni. Z drugiej strony jeśli przewaga agencji wynika tylko z tego, że wykłada od 99 baksów w górę na pełnego Ahrefsa, to słaba to agencja i niech ginie bezpowrotnie!
Na zdrowie Hubert! przy okazji, poleć proszę jakiś fajny koktajl na bazie rumu, ale coś poza Cuba Libre i Mohito 🙂
Bardzo dziękuję! Bardzo przydatne narzędzie. 😎😎
Bardzo proszę 🙂 Ale podziękowania należą się Ahrefsowi.
Dziękujemy. Przydatna informacja 🙂