Oferta SEO
Spis treści
Dobre SEO zaczyna się od dobrego audytu
Żeby móc poprawiać warto wiedzieć, co jest do zrobienia. Kiedyś oferowałem darmowe audyty, ale zrezygnowałem z tego, bo wykorzystuję na taki audyt mój czas. To jak diagnoza u lekarza. Mój audyt to nie jest internetowy automat, jak na przykład (chyba najlepszy z takich) SEOptimer.
Z mojego, osobiście przeze mnie robionego audytu SEO dowiesz się między innymi:
- czy i dlaczego strona wolno się wczytuje i jak to poprawić?
- jak wygląda widoczność Twojej strony w Sieci na tle głównych konkurentów?
- ile słów kluczowych masz w Top 10?
- jakie domeny linkują do Twoich stron i czy przypadkiem ktoś Ci nie podrzuca toksycznych linków?
Po audycie dostajesz pisemny raport, w którym opiszę Ci dokładnie wyniki i zalecenia. Dostajesz raport i robisz z nim co chcesz. Bez zobowiązań!
i na tej podstawie przygotuję dla Ciebie indywidualną ofertę i wycenę.
Jakie działania składają się na dobre SEO?
Przyjęło się , że se odzielimy na on-site SEO i off-site SEO – ale co to oznacza w praktyce?
Dobre SEO to synergia różnych działań, których celem jest poprawić widoczność strony w wynikach wyszukiwania. Oto niektóre z nich:
- Optymalizacja techniczna. Zapewnia, że strony się szybko ładują, są dobrze zindeksowane przez wyszukiwarki i prawidłowo wyświetlają się w wersi mobile i desktop
- Optymalizacja treści. Publikowanie oryginalnych, wartościowych, angażujących treści, które są optymalizowane pod kątem ważnych dla Twojego biznesu słów kluczowych.
- Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne. Budowanie struktury strony i klastrów tematycznych oraz zwiekszenie uatorytetu i ruchu na ważnych stronach
- Badanie słów kluczowych. Identyfikacja tych słów kluczowych, które są najbardziej istotne dla Twojego biznesu i które mają największy potencjał ruchu.
- UX i design. Dobra struktura strony, łatwość nawigacji i atrakcyjny design poprawiają jakość doświadczeń użytkownika
- Analiza i monitorowanie. Regularne monitorowanie wyników SEO i ciągłe dostosowywanie strategii w oparciu o te dane.
- Dostosowanie się do zmian algorytmów wyszukiwarek. Wyszukiwarki ciągle aktualizują swoje algorytmy. Dlatego strategia SEO musi być elastyczna i dopasowywać się szybko do zmian i nowych trendów.
Pamiętaj, że SEO to proces ciągły i wymaga stałego monitorowania, testowania i optymalizacji.
Inne opcje dobrego SEO
Dobre SEO lokalne
Usługa polegająca na optymalizacji serwisu internetowego pod katem wyszukiwania lokalnego.
Szczegółowe informacje, czym jest SEO lokalne znajdziesz w dedykowanym wpisie
Oferta SEO lokalne, to usługa polecana dla firm świadczących usługi także w wielu lokalizacjach.
SEO Lokalne Zapytaj o ofertę
Dobre SEO dla ecommerce
Oferta SEO dla osób i firm, które prowadzą sklep internetowy. A może dopiero planujesz e-commerce? To najlepszy moment na SEO! Konsultacja z ekspertem SEO na etapie projektowania sklepu da Ci niepowtarzalną szansę na optymalizację już na starcie!
Dobra optymalizacja e-sklepu to podstawa sukcesu w e-handlu i nie ma tu cienia przesady. Pomogę:
- ulepszyć strukturę
- usprawnić adresowanie
- stworzyć strategie słów kluczowych, itd.
SEO Dla ecommerce Zapytaj o ofertę
Dobre SEO White Label
SEO White Label, gdy potrzebujesz dobrego SEO dla Twoich klientów
- Wsparcie dla Agencji Reklamowych i Public Relation
- Support dla In-house SEO
- Masz agencję SEO i się nie wyrabiasz z zamówieniami? Zadzwoń, napisz, może będę mógł pomóc
Zapytaj o ofertę
Nie masz pewności, czy SEO jest dla Ciebie? Zajrzyj najpierw do wpisu „Co to jest SEO?”
Sprawdź też, „Dlaczego SEO jest ważne?„